8 Kasım 2012 Perşembe

Aslında Her Gün Güzeldir!


Bugün yine güzel, sevinçli, bereketli bir gün oldu benim - bizim - için...

Sabah zil çalmadı. Hayır telefon da çalmadı. Bu sefer mesaj geldi. :) MNG Kargo'dan kargonuz vardır, bugün getiricez diye bir mesaj aldım. Oh dedim bugün de gene bereketli olacak bizim için. :))

Neler geldi, neler oldu, tek tek bakalım şimdi:

Öncelikle sabah gelen kargodan hem İkbal çifte kavrulmuş lokum geldi, hem de Avon'dan annemin kazandığı parfüm geldi. :) Güne güzel başlamış olduk. :) Ancak bu kargolar, mesaj atan MNG'den değil, Yurtiçinden geldi. :) Aslında hem biraz moralim bozuldu, (kargolarım bitiyor, son zamanlarda pek bir şey kazanamıyorum. :P) hem de oohh yarabbi şükür oldum. :)

Ardından gün içinde yapılan yarışmalarda, Cinemaximum'dan Mükemmel Plan isimli filme çift kişilik bilet kazandım. Aman erkek arkadaşım duymasın, çünkü çoktan annem üstüne yattı bile. :) Ne zaman gidiyoruz diye sorup duruyor. Film daha vizyona girmedi. Yarın girecek dur diyorum. Hemen boş vakit yarat, gidelim diyor. :)

Daha sonra 15.00 civarı tekrardan kargo geldi. Bu seferki MNG idi tabiki. :) Ve bundan ne geliceni zaten bildiğimiz için, heyecan neyin yaşamadık anacım. Kargocu geldi, imzaladım, açtım paketi. İçinden de bildiğim şey çıktı zaten. MasterCard E-Fest kapsamında yapılan yarışmadan kazandığım göbek eritici geldi. Ne işime yarayacak bilemiyorum. Sevinemedik zaten, çünkü cihaz 2xAAA pil ile çalışıyor. Bizimkiler şimdiden söylenmeye başladı. Bu çok pil yer, kullanamayız diye. Ne yapalım, hediye edicez sanırım. :) Bundan sonra geriye beklediğim topu topu 3 adet kargo kaldı. Kargo beklerken yaşanan heyecanlara hoşçakal yani. :)

Akşamüstü ise, hiç beklemediğimiz sevindirici bir haber aldık. Erkek arkadaşım (bundan sonra ona bir takma ad bulsam iyi olacak. Böyle erkek arkadaş, erkek arkadaş pek uzun oluyor.) Şişli Optik yarışmasından Burberrys (yanlış yazmış olabilirim) gözlük kazandı. :) Hiç beklemiyoduk, resmen şok olduk. Ben şahsen sevindim. Ama herif şimdi de sana hediye edicem diye tutturdu. Ama yok yani, o kazanmış. Güle güle kullansın. O değil de, ailem gibi o da alıştı. Diyor ki evlenince evimizi de böyle çekilişlerden düzelim. Hatta tatil neyin şeyine de katılalım. Beleşten, bedavadan yaşarız hayatı. Ahaha :) Biz böyle yapmıyoruz tabiki şu an. Şu an sadece amatör biçimde, arada bir gördüğümüz yarışmalarda şansımızı deniyoruz. Olan biten bu :)

Aaa ayrıca söylemeyi unuttum, lütfen. Dün akşam 00.00 da bu sefer omo değil, maggi yarışması vardı. Ondan da Sahrap Soysal yemek kitabı ve 10 maggi ürünü kaptığımı da söylemeden geçemicem.

Herkesin, her günü güzeldir. İş, bunu fark etmek. Ve o güzelliği görebilmek. :)
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder