20 Kasım 2012 Salı

Son 2 Gün...


Bu postum son 2 gün ile alakalı olacak. Malumunuz dün yazamadım da. :)

Öncelikle Pazartesi günü ile başlarsak eğer, sabah 10.30 civarlarında ToyzzShop'dan kazandığım çocuk kitabının kargosu elime ulaştı. 2 adet kitap yollamışlar. Biri Winnie the Pooh (böyle mi yazılıyor, şimdi emin olamadım.), diğeri de National Geographic (bunun yazımından da emin değilim.) kitabı. Hediye edeceğim kız bence mutlu olucaktır bu kitapları görünce. Ben olsam mutlu olurdum yani. :) Pazartesi günü gelen ilk ve son kargom işte buydu.

Kazandıklarıma gelince, yarışmalardan pek mutlu ayrıldığımı söyleyemicem ama Kadınca Kararınca blogunda yapılan EşyalarPratik isimli sitenin çekilişinde 40 TL alt limitli 20 TL lik hediye çeki kazandım. Mail adresimi istediler ama ne mail geldi, ne de bir şey olduğu var. Bakalım bi iki gün daha bekliyim de, bir cacık çıkmazsa sorar araştırırım. İşte Pazartesi gününü de tek bir hediye çeki kazanmış olarak kapattım. :) (O da bir şeydir, boş geçmesinden iyidir. :))

Bugüne gelince...

Gelen giden bir kargo olmadı.

Geçen günlerde Nestle PureLife Suyu için yapılan yarışmaya katılmıştım. Oradan aradılar, 2 damacanayı 7.30 TL'ye alabileceğimizi söylediler. Biz de olur dedik. Yani tek tek alırken, şu an 6.00 TL falan ödüyoruz. Uyguna gelecek. Yarın saat 12-1 arası getireceklermiş bakalım...

Gün içerisinde evde olmadığım için pek fazla yarışmaya da katılamadım açıkcası. Açıklanan yarışmalarda da ismimi göremedim. Heleki Vaseline açıklandı, 50 kişi kazandı da bize denk düşmedi. Onu çok istiyodum, kısmet olmadı. :)

Akşamüstü Opet firması NASA: Human Adventure (Uzay Sergisi) için yapmış olduğu yarışma sonucunu açıkladı. Ondan hem annem hem de kendi adıma bilet kazanmışım. :) Üstelik 14 Nisan 2013 tarihine kadar da gidip gezebilirmişiz. Ohh :))

Bu arada akşam erkek arkadaşımın Yedigünün yaptığı yarışmadan kazanmış olduğu biletleri kullandım ve Evim Sensin filmine gittim. Tamam, filmde çok güzel romantik şeyler oluyor. Tamam ortada bir aşk var. Tamam insanın aşık oldukça olası geliyor ama filmde Özcan Deniz kendini övmeye çalışmaktan, süper seksi göstermeye çalışmaktan ileri gidememiş. Fahriye Evcen ise çok yapmacık kalmış. Ben erkek olsam, öyle bir kız arkadaşım olsa, her gün 4 posta döverim valla. Bir de daha önceden duymuştum ki filme giden herkes ağlıyormuş. Film başlar başlamaz kendimi ağlamaya hazırladım ama bir damla gözyaşı bile dökemeden geri geldim. Duyguyu falan hissedemedim ben. Ama anladım ki bu kolları şiş, pazusu olan ve bunun üstüne de dar tişört giyen erkekler cidden seksi oluyor. Lami cimi yok yani. :) Ah keşke benim erkek arkadaşım da öyle olaydı... :P

Daha demin de yine güzel bir haber aldık bu arada. Erkek arkadaşım Hürriyet Kampüs'ün yaptığı yarışmadan 10 adet Kemal Sunal filmi kazandı. Valla birlikte izlemek nasip olur inşallah diyorum. :)

Kısacası şu 2 günü toplarsak, elimiz boş dönmedik evellAllah. :) Umarım her gün bu günler gibi geçer.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder