18 Kasım 2012 Pazar

Bir Pazar Daha Biter...


Bir Pazar günü daha sona erer... Sevemiyorum şu pazar günlerini. Sanki pazar günleri olmasa haftalar daha bir çekilir, daha bir güzel olacak. :)

Malumunuz pazar günleri kargo çalışmadığı için doğal olarak gelen giden bir kargom olmadı. Umuyorum ki yarın gelen olsun. :)

Pazar günleri normalde yarışma falan da olmuyor. Katılsan katılcak bir şey falan yok yani meydanda. Boş boş takılıyosun internette. Ama bugün yine kazandığım bir şey var benim. :) Yaklaşık bir ay önce falan Çiztanbul'un facebook yarışmasına katılmıştım ve bugün itibari ile sonuçlandı ve sonuç olarak da 100 TL değerinde kitap kazandım. :) ( Çiztanbuldan daha önce de kazanmıştım. Umarım bu sefer gönderecekleri kitaplar önceki gelenlerden farklı olur. :)) Aynı şekilde bir gayretle erkek arkadaşımı da o yarışmaya sokmuştum ve sonuç olarak bugün kazananlar listesinde onun adı da vardı. Hatta herif benden önce yollamış iletişim bilgilerini falan. Ahaha. Güle güle okuyalım hadi bakalım. :)

Bugünün bereketi yarının darısı başına olsun.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder