26 Kasım 2012 Pazartesi

Güzel Haberler


Güzel haberler alarak başladım bu sabah güne. :)
Bir çok şey olumlu gitti, tabi sevinmediğim haberler de aldım ama olsun. :) Birbirlerini dengelediler.

Öncelikle diyeceğim gelen giden kargom olmadı. Gözüm yollarda kaldı. Ah şu Snickerslarım bir geleydi iyiydi. :))

Sabah kalktım ve öncelikle maillerime bakayım dedim ve zaten günün tüm güzel haberleri mailimdeydi. Öncelikle geçen günlerde Lancome'dan kazandığımı yazmıştım. Ondan adres istemişlerdi, onu verdim. En kısa zamanda da gelmesini bekliyorum bakalım. :) Deneme boyu dediler ama umarım bir kez kullanmalık değildir. :) Ardından twitterda gelen bir DM haberi düşmüştü mailime. Bir baktım ki, geçen kazandığım mp3 çalar kargoya verilmiş deniyor. Ohh! Onu da bekliyorum, gelir umarım en yakın zamanda. :)

Daha sonra ise kazandığım bir şey olduğunu gördüm mailimde. Profilo AVM'de yarın akşam gerçekleşecek Skyfall 007 özel gösterimine çift kişilik davetiye kazanmışım. :)) Bakalım yarın gidicez, neler olacak? :)

Yarının, yeni bir gün olarak tüm güzellikleri üzerimize çekmesi dileğiyle...
Sevgiyle kalın.
(P.S: Göbeğini yirim!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder