12 Kasım 2012 Pazartesi

No Positive, No Gain!


Bugün yine kargo gelen bir gün olması sebebiyle, bizim için ( benim için ) sevindirici bir gün olarak başladı. Maggi'nin yaptığı yarışma neticesinde kazandığım ürünlerin bir kısmı geldi. Henüz gelmeyen parçası var. Böylece kargo gözlemekten vazgeçmeyeceğim. :)

Ardından bir telefon aldık. Geçen gün katılmış olduğum bebek anketi sonucunda 100 kişiden biri olur muyum acaba diye yazmıştım. Bkz. bu post. Ve o 100 kişi içine girdim. :) Bugün aradılar, adresimizi teyit ettiler ve Aras kargo ile hediye çıkışının gerçekleştirildiğini belirttiler. Hediye paketi içinde ne var, ben de bilmiyorum. Bana da sürpriz olacak. Ama bu anket geçen sene de yapılmış ve o zaman losyon falan göndermişler. Üstelik çok güzel kokuyor falan demişler. Umarım hoş kokulu bir şeyler gelir bana da. :))

Telefondan sonra bayaa bir meşgul geçti günüm. Pek çekiliş kovalama şansı yakalayamadım. O yüzden kaçırdığım şeyler olmuştur muhakkak. Yine günlük çekilişlerime katıldım, yeni başlayanlara da akşam el attım. Teknosa Turuncu Şans'ta yine klavye-mouse için 3 rozeti de topladım, ama kazanır mıyım, bu sefer çıkar mı pek bilemiyorum. Açıkcası pek de ümidim yok. Üstüne üstlük yarışma da akşamüstü sonlanmış. O yüzden belki hiç bugün için çekiliş bile yapmazlar. Yarın bir kontrol edeceğim ama pek de ümitli değilim.

Günün en sevindiğim haberi ise yine yeniden Ülker Çikolatalı Gofret kazanmak oldu. O değil, ananem şimdiden bir kutu da ben isterim diye tutturdu. O da çok seviyor gofretleri ama şeker ilacı kullanıyor. :(

Velasıhıl, günüm yine bereketli geçti. Keşke her günüm böyle olsa... Bir şeyler gelse, bir şeyler kazansam falan. Her günümüzün böyle olması dileğiyle...

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder