16 Kasım 2012 Cuma

Gün Bitti Ama...


Bu postu yazmakta geç kaldım, malum saat 00.00'ı geçti, 17 Kasım'a girdik ama bu post 16 Kasım ile alakalı. :)

15 Kasım günü Selva makarnanın twitter yarışmasına katılmıştım ve sonucundan cidden ümitliydim. Ama çıkmadı. Sınavım vardı, pek parlak geçmedi. Gibi gibi pek olumlu şeyler olmasa da pozitif düşünceyi elden bırakmamaya çalıştım bugün. Her neyse, oldu bitti, geçti gitti, dün yaşandı bitti, bugün yeni bir gün... Yeni heyecanlar, yeni umutlar var. Öyle düşünmek gerek. Üzülerek, pişman olarak nereye kadar. :)

Yine de olan olumsuzlukların yanı sıra yüzümü güldüren, elimi boş döndürmeyen şeyler de oldu bugün tabiki. :)) Ülker çikolatalı gofretin 5.hafta kazananları açıklandı ve gene kazandım mesela. :) Şu an gelecek 2 kutu gofret oldu. Umarım üstüne yatmazlar da yollarlar. Sonra da tatlı yiyip tatlı konuşurum milletle. :P

Daha sonra İlknurun Dünyası isimli blogta katıldığım Viking Kağıt yarışmasından 2'li Premia Havlu Kağıt kazandığımı öğrendim. Bu yarışmanın sonucu dün açıklanmış, yarına kadar bilgilerinizi göndermezseniz yedek bulucam demiş ilgili kişi de. Hemen yolladım bilgilerimi görür görmez. Umarım hakkım kaybolmaz da, hediyem gelir. :) Buna en çok annem sevindi. Gelsin gelsin kullanırım ben dedi. :))

Bunlar dışında gelen giden bir kargom olmadı. Kargocuları özler oldum valla. Kimi gün 2-3 tane kargo gelince ve şu anki gibi uzun bir süre kapı çalınmayınca insan aa nerde kaldı bunlar yaa diyip meraklanıyor. :) Genelde de Cumartesi gelmeye bayılıyorlar.Umarım yarın da gelmezler. Malum haftasonu, gezicem tozucam yahu. :) Burdan kargoculara sesleniyorum: Pazartesi günü toplu halde gelebilirsiniz şekerlerim. :))

Kısacası bugün de yarabbi şükür diyerek güne veda ettik.
Hergün böylesine şükür edebilmek dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder