10 Kasım 2012 Cumartesi

Günlerden 10 Kasım


Tarih bile sıraya girdi bugün: 10.11.12.
En büyük Türk'ün Mustafa Kemal ATATÜRK olduğu bir daha kanıtlandı bugün.
Herkes saygıyla ve özlemle andı O'nu bugün.
Keşke ölmeseydin be paşam, dedi herkes bugün.
Bizimkisi karşılıksız bir sevgi, dedi herkes bugün.
Canlıyken hiç görmediğin bir adama aşık olmak nedir bilir misiniz? diye sordu, hekes bugün.
Seni hiç unutmadık, unutturmayacağız paşam. Unutturmak isteyenlere inat, sana daha çok bağlanacağız, paşam.
Sen yerinde rahat uyu! Bu ülkeyi onlara bırakmayacağız paşam!

İşte bu dolu dolu duygularla, bu coşkuyla uyandık bu sabah. Benim gibi, çevrem gibi bugünü böylesine yaşayanların olduğunu bilmek ayrıca mutlu etti bizi. Anıtkabire gitmek isterdim bugün. Kısmet olmadı. Bu kısmeti bana yarattırmayan ortama, yaratmayan kişilere, yaratmayan sorumluluklara... (Neyse, demiyorum ben bir şey. :))


Gelelim bugün neler olmuş, neler gelmiş, neler gitmiş... 
Sabah kalktım, nete girdim. Sonra bakınırken gördüm ki Snickers Açlık Testinin ilk hafta kazananları açıklanmış. Daha önceki yarışmalarından hep elim boş dönmüştüm. Ama bu sefer şans benim de yüzüme güldü ve kazandım. :) Şimdi bir kutu Snickers gelicek. (Yehuuu!! :)) Hediye çikolata oldu mu, ayrı bir mutlu oluyorum ben. Bir kutu dediğimizde de 6 tane falan var ama. Öyle çok bir şey değil. :) Ülker kadar bonkör değiller. :P Olsun, 6 tane olsun bizim olsun valla. :))

Ardından hemen hemen bütün günüm meşgul geçmesine rağmen, arada bir mola verdiğimde bakındım yine neler var, neler yok diye. :) Bir sitede bebeklerle ilgili ödüllü bir test vardı, tüm soruları doğru yanıtlayan 100 kişiye hediye vereceklermiş. Onu cevapladım. Hepsini doğru bildim ama o 100 kişiden biri olur muyum, hiç bir fikrim yok. :)

Daha sonra Teknosa Turuncu Şansa katıldım. İlk defa günlük hediyelerden bir tanesindeki 3 rozeti de topladım. Onda da çekilişe girmeye hak kazandım. Yarın sonucu açıklanacak, 3 kişi kazanacak. Çıkma şansını çok fazla görmüyorum ama bakalım. (Daha önce erkek arkadaşım da formanın 3 rozetini toplamıştı ama çıkmamıştı. O yüzden ben de pek heveslenmiyorum.)

Bugün bana gelen giden bir kargo olmadı. Zaten beklediğim de yoktu. Hıh! Ama erkek arkadaşım ( bu arada ona takma isim arıyorum hala, yakında bulurum diye ümit ediyorum. Dün akşam bir tane buldum ama beyefendi beğenmedi.) kargo almış. Şişli optikten kazandığı Burberry gözlükleri gelmiş. Attı bana da hemen resmini tabi. (Sıkıyosa atmasın. ^_^) Ben beğendim, fena durmuyor. Ama yüzünde nasıl durur, orası tamamen merak konusu. Ancak, eğer doğruysa gözlüğün fiyatı 400 TL civarı birşey. Minik bir servet resmen yahu. :) Güle güle kullansın inşallah. :))


Bugün de elim boş dönmedim kısacası. Yine bereketli oldu. Her günün en az bu kadar bereketli olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder