5 Kasım 2012 Pazartesi

Bugün Ne Sürdüm??

Ahaha, resmen şimdi bu özentiliğimi bu postu yazarak gidericem. Takip ettiğim bir çok blogta, aynen bu başlıkla yazılmış postlar var. Bloggerlar sürdükleri ojeleri çekip, hakkında yorum yapıp bizi bilgilendiriyorlar. Onların ellerini gördükçe, o güzel renkleri gördükçe hep içimde kaldı bu tarz bir şeyi yapmak. Ve şimdi oturdum işte, bu postu yazıyorum. İlahi ben! E ben de oje sürüyorum, ben de göstericem. Benim neyim eksik ki şimdiii?? :))

Üniversiteye başladığımdan beri, yaklaşık 4-5 sene oldu sanırım. :), ojesiz geçen günüm çok az oldu benim. Hatta arkadaşlarım tırnaklarını hiç boyasız görmedik diye sitem eder oldu. Aslında sitem değil de, akılları sıra, bana laf sokacaklar ya... Öyle bir şeyler işte. Bir de ellerimi genelde beğenir insanlar benim. O yüzden şimdi hem elimi, hem ojemi göstericem. :)) Ta ta tataaamm:




Biliyorum, biliyorum: Resimlerim kalitesiz. Ama cep telefonumla çektim. Cep telefonum dandikse, benim günahım ne? :)

Hemen oje tanıtımına geçeyim o zaman:

Oje Adı: Pacific Gabrini Provitamin
Numarası: 44
Alındığı Yer: Cumartesi Pazarı

Markalarla pek aram yoktur benim. Daha çok rengi önemlidir benim için ojenin. Bu renk, istediğim ve çok beğendiğim bir renkti. O yüzden görür görmez almıştım. Üstünden yaklaşık 1 yıl geçti sanırım. 1 yıl önce 1 TL ye falan almıştım diye hatırlıyorum. Genelde arkadaşlarım bu rengin yaz rengi olduğunu söylüyorlar ama ben inatla kışın da kullanıyorum. :) 

Ayrıca ben ojelerimi genelde buz dolabında saklıyorum, bu sebeple hiç bozulma olmuyor. Mesela dediğim gibi bu oje yaklaşık 1 yıllık, ama bir gram bozulması yok. Gayet güzel, lıkır lıkır sürülüyor hala. :) 

Yalnız bu şekilde tırnaklarımı görünce hoşuma gittiler. Söylemek isterim ki tırnaklarımda manikür yok. Zaten bu konuda bilgili olanlar, mutlaka bunu anlarlar. Ama bazen insanlar soruyor da, ben hiç manikür yaptırmadım. Yaptırmaya da pek niyetim yok. (Ona vereceğim paraya gider oje, kitap vs alırım diye düşünüyorum.)

Aa söylemeden geçemicem bu arada. Erkek arkadaşım sürekli oje kontrolü yapar bana. Güzel sürebilmişim diye, bakar bakar, tek tek inceler tırnaklarımı. Eğer bu postu okursa ki pek sanmıyorum. :) (Üst kısımlara göz gezdirip, sıkılacağını tahmin ediyorum. :)) Söylesin bana, olmuş mu bu sefer ojelerim?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder