22 Kasım 2012 Perşembe

Perşembe Perişan Gün!?


Perşembe perişan gün derler ama valla benim için hoş gün, güzel gün bu perşembe günleri. :)

Bugün evde olmadığım için kargo haberi yazamıyorum. Eve döndüğümde gelip de geri dönen bir kargo kağıdı falan da bulamadığım için herhalde bugün gelmediler diye kendimi avutuyorum. :)

Evde olmadığım için malumunuz gün içinde yine katılamadım bir çok yarışmaya. Belki evde olsam katılıp kazanabileceğim bir şeyler olurdu ama bilmiyorum ya kısmet işleri bunlar. :)

Evde olmadığım halde kazandığım şeyler var ama bugün benim. :)

Onlardan önce komik bir durumdan bahsetmek istiyorum. Dün Lipton Ice Tea'nin yapmış olduğu bir yorum yarışmasına katılmıştım. Yarışmaya katılan herkes Ice Tea sloganı yazıyordu, dolayısıyla ben de yazdım. Arkadaşlarımdan Tutan da (Takma Adı bu olsun.) Allah cezanı vericek senin diye bir yorum bıraktı bu gönderinin altına. Ve bugün yarışmanın sonuçlarına baktığımda kazananlar listesinde Tutan'ın adını gördüm. Herif ne slogan attı ne bir şey yaptı, dalgasına yorum bıraktı, o da çekilişe katılmak için değil ama şans bu ya herife çıktı. Şimdi litrelerce Ice Tea sahibi kendisi. Ne diyim ki güle güle içsin. :)

Kendi kazandıklarıma gelince, twitter üzerinde Warner Bros.'un yaptığı yarışmadan Otel Transilvanya posteri kazandım. Belki bu çok küçük bir şey, amann buna da katılınır mı, buna da mutlu olunur mu diye düşünenler olabilir, ama ben çok isteyerek katıldım ve kazandığım için de çok mutlu oldum. Çünkü hem animasyonları çok seviyorum hem de bu filmi falan çok merak ediyorum. Gelen posteri yeni evdeki odama asıcam. (Eğer dedem falan bu ne yaaa diyip kızmaz ise tabiki. :))

Günün ikinci kazancı ise Lancome'dan oldu. Génifique Light Pearl ürününün deneme boyunu kazandım. Bu ne derseniz, ben de tam olarak bilmemekle beraber, anladığım kadarıyla göz altı kapatıcı. Herhalde en çok tükettiğim ve ihtiyaç duyduğum şeylerden biri. Valla göz altı kapatıcı kullanmasam resmen eroinman gibi dolanıcam ortalarda. Mosmor yahu. O yüzden bu hediyeme de çok sevindim. Kazananlara mail atacaklarmış. Bekliyorum bakalım, atsınlar maili de veriyim iletişim bilgilerimi, yollasınlar hemencecik. :)

Kısacası bu perşembe günü perişan değil mübarek gün yahu. :) Her günün böylesine dolu dolu olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder