22 Kasım 2012 Perşembe

Bereketli Çarşamba :)


Sabah yine gelen kargonun zil sesi ile uyanılır... :) Eti Crax'tan kazandığım hediyem gelir: 3 adet Eti Crax paketi. Biri patlamış mısırlı, biri baharatlı diğeri de acılı. :)

Ardından hiç bir yarışmaya bakamadan okula gidilip gelinir. Malumunuz bu sırada hemen hemen bütün yarışmalar kaçırılmış olunur. Ne yapalım yahu çekilişe katılıcaz diye normal hayatımızdan ödün verecek halimiz yok ya. :)

Ben evde olmadığım sırada 2 adet daha kargo alınır bu arada ev halkınca. :) Biri bayramdan beri beklenen Fa seti çıkar. :) Normalde 6 adet ürün kazandım diye biliyodum ama anladığım kadarıyla eğer bayan kazandıysa bayan ürünü, erkek kazandıysa erkek ürünü yolluyorlarmış. Dolayısıyla bana da 3 adet ürün geldi: Duş jeli, Roll-On ve Deodorant. Özellikle duş jelinin kokusuna bayıldım! Durup durup kapağını açıp kokluyorum. Tinerci gibi oldum ahaha :))

Diğer kargo ise Ülker Çikolatalı Gofretten kazanılan bir kutu gofret... :) Resmen gofrete doyurdu bizi Ülker, sağolsun varolsun. Elleri kolları kargosu dert görmesin. :) Yarışma da bitti ama bakalım başka çikolata nereden kazanıcaz? :P

Dolayısıyla bu Çarşamba kargo açısından bereketli geçti.

Kargolar dışında, TNB- Toshiba Bilgisayar Dağıtıcısından NASA:Human Adventure sergisi için çift kişilik bilet aldım. (Annemle benim adıma vardı zaten, artık babam için de var. :)) Bir de Avon'un yeni ürünü için numune yollanacakmış, onun için kayıt yaptırdım. Numuneler, 1 Aralık'tan itibaren dağıtılacakmış. Haydi bakalım bekliyoruz... :))

En kötü günümüz böyle olsun diyorum ve bu postu da bitiriyorum.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder