5 Kasım 2012 Pazartesi

Güne Kargo ile Uyanmak...

Güzeldir, eğlencelidir, insana moral verir.
Sabah uyandım ama yatak sıcak, rahat falan canım hiç istemiyor çıkmak yataktan. Ben de şekerleme yapmaya çalışıyorum, pinekliyorum bir nevi. Derken zırrrrr (bizim zil böyle çalıyor, ben de isterdim daha asortik falan çalsın tabi, din dan don gibi. Ama ev eski olunca zili de gayet antika oluyor.) zil çaldı. E benimde beklediğim bir kaç kargo olunca, acaba hangisi geldi ki yaaa, durumuna düştüm. Malum 5.katta oturuyoruz. Kargocunun o 5 katı merdivenlerden çıkması da malum uzun sürüyor. (Apartman eski olduğu için asansör gibi bir alternatif yok.) İşte o çıkış esnasında, annemle girmediğim iddia kalmıyor. O diyor, bu geldi. Ben diyorum, hayır yaa bu geldi. Dolayısıyla heyecan dorukta oluyor! Bugün de öyle oldu ve sonucunda çok severek, isteyerek, beğenerek kazandığım ayakkabılarım geldi. (Son zamanlarda çekilişlere katılmak gibi bir hobi edindim. Hem sinir stres alıyor, hem eğlenceli oluyor. Kazanırsanız eğer, orası ise mutluluktan başka bir yola çıkmıyor!) Ayakkabılarım nasıl mı derseniz:

İşte aynen böyleler. Tabi ben resim konusunda pek becerikli olmadığım için, topukları çıkmamış resimde ayakkabının. Ama anladığım kadarıyla( göz kararı) rahat 14 cm vardır. Çünkü ön tarafı da baya bir platformlu. Bayılıyorum böyle platformlu ayakkabılara! Ama tabi rahat olması koşuluyla! :) Bana çekilişinde bulunma şansını veren, kazandıktan sonra ilgisini ve alakasını hiç sakınmadan, çok samimi ve içten bir şekilde davranan, son sürat ile kargoya veren ve ayakkabının hemen elime geçmesine olanak sağlayan "Bensu Kaya'ya" buradan çok teşekkür ediyor ve ona sevgilerimi gönderiyorum! Sağol canım benim. :)

Bugün işte güne bu sevinçle başlamış oldum. Ama kargolarım durmadı! Bir tane daha kargo aldım bugün. :) Bu seferki bir kitaptı. Kitap okumayı acayip seven biri olarak, kitap hediyelerine, çekilişlerine, marketlerde reyonlara dayanamıyorum. Bıraksanız, bütün gün o reyonlardaki kitapları karıştırabilirim ve hiç sıkılmam. :) Bundan sonra buraya okuduğum kitapların yorumlarını da yazabilirim. O da güzel olabilir. :)
Her neyse, bu gelen kitabım da, resimde de görüldüğü üzere Aykut Semerci'nin Aşk Tefecisi isimli eseri. Ona da buradan çok teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıca kitabı adıma imzaladığı için de ayrıca bir teşekkür...


Keşke her gün böyle bol bereketli geçse..
Hediye almak cidden insana acayip moral veriyor.
O zaman hemen apaçilik yaparak bu postuma son veriyorum:
"Gününüz gününüzden moralli geçsin anacım."
Sevgiyle Kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder