13 Kasım 2012 Salı

Yeppa :)


Sabah 10.30 : Yorgana sarılmışım, sıcacık fosur fosur uyuyorum. Derken zil çalıyor: Zırrrrr!!!! Babam gidiyor, soruyor: "Kim o?" Hemen cevap geliyor: "Kargo!!!" ve ben hemen gözlerimi açıyorum, o yataktan fırlayıp çıkıyorum, kargoyu karşılamaya gidiyorum. :) İşte günüm böyle başlıyor. Süper bir başlangıç benim için. Direkt pozitif enerji. :))

Malum, bir bebek anketine katılmıştım ve oradan da ürün kazanmıştım, ama ne olduğunu bilmiyodum. (Bkz. "Burada" ve "Burada" ) İşte sabah sabah gelen ürün de o oldu. Bir kutu geldi Aras Kargo'dan. Şöyle ufaktan bakınca da orta boy bir kutu olduğunu söyleyebilirim. Aaa dedim bunlar bayaa birşey yollamış herhalde. Ama kutuyu bir açtık ne görelim, içinde sadece bir ürün var. :) Bebek Losyonu. Hemen açtım, kokusuna baktım. Kokusu cidden çok güzel. Daha önce güzel kokuyor diyenleri duymuştum, demekki doğru söylemişler. :) Losyonun en güzel yanı, sadece bebekler değil yetişkinler de kullanabiliyor. Yazın güneşte kavrulduktan sonra kullanacağım bir ürün oldu kısacası kendisi. Üstelik organik bir ürünmüş. Yani öyle zararlı kimyasal falan içermiyor. O yüzden de içim rahat rahat kullanıcam. :))

Ardından öğlen yeniden zil çaldı ve yeni bir kargo daha geldi. :) Bu sefer, "Burada" bahsettiğim 3 lü temizlik bezlerim geldi. Annem poşetini açmadı ama. Hemen onları yeni evimiz için ayırdı. (Aslında bizim değil, ama olsun. :)) Bugün de markette fiyatlarına baktım: aynı markayı bulamadım ama fiyatları ortalama 5-6 TL arası değişiyor. :) Valla bu olaylarda 1 TL olsun benim olsun mantığı güdüyorum ben. Kimse de kusura bakmasın. Beleş baldan tatlıdır diye bir söz türetilmiş hatta bunun için. :P

Bunlar dışında gelen giden olmadı...

Akşamüstü "Burada" bahsettiğim ve kazanmış olduğum Cinemaximum sinema biletlerini kullanmak üzere dışarı çıktık: Filmimiz Mükemmel Plan ( Friends With Kids). Filmin başında biraz sıkılabilirsiniz ama gerisi hoşuma gitti benim. Romantik Komedi tarzında bir film. Ancak söylemem gerek +18 konuşmalar içermekte. O yüzden biraz dikkatle izlenmesi lazım. Ayrıca filmde Megan Fox'da oynuyor. (Başrol değil!) Bilmiyorum ya kadın bana itici geliyor. Pek de fanı olduğumu söyleyemem. Ama cidden bu durumun kıskançlıkla falan da alakası yok. Kısacası film iyi yani izlenebilir. :)

Sonra Migros'a girdik. Money Club Kart'ın Bil Kazan yarışmasında Cappy Atom 1 TL içeceğine %75 indirim kazanmıştım. Onu da bi güzel kullandım. ( Şu Tıkla Kazan - Bil Kazan yarışmalarından henüz %100 indirim kazanmak bir nasip olamadı ya o ezikliği hep içimde taşırım valla.)

Eve döndükten sonra çekiliş sonuçlarına falan bakayım dedim. Dışarı çıkmadan evvel Twitterda bayaa bir katılım yapmıştım ama hepsi de hüsranla sonuçlandı. Tüh yaa falan derken Cillit Bang'ten Arzum Midi Tost Makinesi kazanmış olduğumuzu öğrendim. Sonra başlasın evde sevinçler, oo süpermiş diye kutlamalar. :P Annem onu da yeni eve götürebilirim diyip duruyor. Hadi bakalım. :)

P.S: "Burada" bahsetmiş olduğum Teknosa Turuncu Şans'tan da yine şansım gülmedi. Yarışma bitti gitti. :))

Kısacası bugün de pozitif enerji benden yanaydı. Şans benim tarafımdaydı. Şansın her gün en az bu kadar yanımızda olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder