9 Kasım 2012 Cuma

Gene Elim Boş Dönmedim. :)

Öncelikle bugün gelen giden olmadı anacım. E malum, geriye kargom da kalmadı nerdeyse. Beklediklerim de, kargoya verildi dendi, ama bayramdan beri bekler dururum. Umarım bir gün elime ulaşırlar, ne diyim. :)

Onun dışında bugünün kazancı 2 şey oldu:

* İlk olarak bir siteden Avon Anew numunesi talep formu doldurdum. Anlamadığım, numune değil de numune kartı göndereceklermiş. O ne demek hiç bilmiyorum ama ufak bir araştırma yapabilirim ya da üşengeçliğim geçmek bilmez, o zamanda oturur gelirse onu beklerim. Benim gibi bu siteden numune isteyenlerin ise biraz kuşkusu vardı. Bilgilerimizi toplamak için yapıyorlar falan dediler. Ama bakalım görücez. Toplasınlar bilgileri, ne olacak? :) Bir de bu numune kartının yanında avon katologu göndericeklermiş. Numune kartı bişeye benzemiyosa, kataloga göz atarız artık, ne yapalım. :)

* İkinci olarak ise Rest Temizlik Ürünlerinden 3 adet temizlik bezi kazandım. Tanesi 1 TL deseniz, 3 TL kardayım. Ama adamlara da üzülmüyor değilim yani, 3 TL lik şey için 5 TL kargo parası mı verecekler diye ben düşünüyorum valla. :) Annem sevindi en azından. O da bir şey tabisi. :))

Bugünü de bereketli sayabiliriz bence. Yalnız, biraz moralsizim tabi. Malum Cumartesi ve Pazar günleri pek bereketli geçmiyor. Yani yarışma da olmuyor, kargo da gelmiyor. O açıdan. :) Bir an önce Pazartesi gelse de, yeni yarışmalara katılsak...

Herkesin günü bereketli geçer umarım...
Sevgiyle kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder