15 Kasım 2012 Perşembe

Günü de Kurtardık :)


Bugün pek neşeli geçen bir gün olmadı benim için. Biraz sıkıntılı geçti. Sonunda gün bitimine az kaldı da içim biraz rahatlıyor. Özellikle inanıyorum ki yarın akşam saat 9 falan olsa, nasıl da mutlu olacağım. :)

Bugün gene gelen giden bir kargom olmadı. Zaten daha öncede dediğim gibi şu günlerde pek beklemiyorum. Belki yarın ToyzzShop'tan kazandığım kitap gelebilir, ama onu da çabuk yollarlar mı hiç bilemiyorum.

Gün içinde pek fazla yarışmaya katılmadım. Katıldıklarım da olumsuz sonuçlandı genelde. Yedigün'ün yaptığı bir yarışmada erkek arkadaşım adına çift kişilik sinema bileti kazandım. :) (Bu sinema biletleri çok güzel oluyor şaka maka.) Onun dışında bana çıkan bir şey olmadı.

Derken...

2 hafta oldu sanırım şu yarışmaya katılalı: Eti Crax :) Yarışmasında bir kol var, çevirip duruyosunuz. Her seferinde ya arkadaş daveti ya da şans kutusu geliyor. Şans kutusu da ya boş ya da hediyeli çıkıyor. Ve kolu çevirebilmek için 24 tane davet göndermediğiniz arkadaşınız olması gerekiyor. 400 küsür arkadaşımdan her birine davet gönderecek kadar çevirmiştim o kolu. 10 defa falan da şans kutusu çıkmıştı ama hepsi boştu. O yüzden nalet gelsin ya diyip bırakmak zorunda kalmıştım yarışmayı. Bu akşam, ananemin hesabından bi deniyim acaba hala devam ediyor mu diye bakıyım dedim. Katıldım. 4 defa çevirdim kolu ve 4.de şans kutusu geldi. Heh gene boştur bu diye tıkladım ki ne göreyim : Hediye kazandınız yazısı çıktı. :) Kazandığım şey de öyle kulaklık neyin değil. Millet götürdü kulaklıkları, mp3 çalarları... Gerçi öyle gözüm de yok, büyük bir şey gelsin diye. İnat ettim ve kazandım ya o bana yetti. 3 tane Eti Crax olsun, benim olsun valla. Ama onu da 2 haftadan önce yollamıyorlarmış. Onu da bekleyeceğiz artık. :)

Kısacası bugünü de boş geçirmedik ve çok şükür Allah'ım sana dedik. :)
Her günün bereketli olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder