14 Kasım 2012 Çarşamba

Lucky One!


Dün akşam netten çıkmadan önce, Hürriyet Kampüs'ün yeni sorularını çözeyim de tekrardan bir şansımı deneyeyim diye girdim sayfasına. Derken gördüm ki günün kazananları içinde adım var. :) Hediyesini de bilmeden katılmıştım üstelik. Bir de fark ettim ki hediyesi Seval Parfümeride geçerli 100 TL'lik hediye çekiymiş. :) Hemen gittim,anneme yetiştirdim: Şaşırdı kaldı! Hiç beklemiyodu o da benim gibi. İkimizde hazırlıksız yakalandık. Umarız alt limiti yoktur diye diye ümitlendik, heveslendik. Adres neyin istediler, verdik bakalım bekliyoruz şimdi. Eğer cidden alt limiti yok ise allık falan alacağım. Zaten bitiyodu allığım, eğer o şekilde kullanabilirsem cidden süper olacak. :)

Daha sonra sabah 11.00 da Toyzz Shop'un yaptığı yarışmaya katıldım. Hediye olarak 25 çocuğa kitap yollayacaklardı. Onda da şans benden yanaydı ve kazandım. Gelecek kitap için 8 yaş dedim. Annemin arkadaşının kızı var o yaşta, ona hediye olacak. Çekilişlerden kazandığım şeyleri hediye edip birilerini sevindirmek güzel şey. :)

Gün içinde dışarıda olduğum için kaçırdığım yarışmalar falan da oldu tabi. Twitterdaki bir çok yarışmadan olumsuz sonuç almama rağmen, sonunda bir tane tutturdum ama o da benim işime yaramadı. :) DenizBank'ın yapmış olduğu yarışmadan 16 Kasım Cuma akşamı saat 20.00 ' da gerçekleşecek İstanbul Senfoni Orkestrası konserine çift kişilik bilet kazandım. Ancak maalesef o sırada ben sınavdan çıkmış olacağım için işime yaramayacak biletler. O yüzden ben de gidecek isim olarak arkadaşım Çitos'un adını verdim. Eğer gidecek birilerini bulabilirse o gidecek. Umarım gidebilir de, bilet boşa gitmez. :) Dolayısıyla bugünü de 3 adet hediye ile kapatmış oldum. Allah bereket versin. :)

Gelen bir kargom olmadı ayrıca bugün. Zaten beklediğim 4-5 tane kargo var. Onlar da Aralık ayında gelecek şekilde bekliyorum. Kiminin dağıtımı başlamadı, kiminden hiç haber yok. O şekilde. :) Olsun ama bugün kazandıklarım moral toplamak için yetti de arttı bile. :)

Her günün en az bu kadar bereketli olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder