23 Kasım 2012 Cuma

Mübarek Gün: "Cuma"


Sabah saat 09.49. Zil çalıyor zırrr, herkes yatakta o ne yaaa diye kalkıyor, bir koşu kapıyı açıyor evde. Kargo geliyor, basamakları çıkıyor teker teker... O sırada acaba ne geldi yaa diye düşünüp duruyor insan. Ne olaki bu gelen?

...Sonunda kargo bizim kata ulaşıyor. Ama o da nesi ? Gelen kargo alıcı ödemeli! İşte o zaman dank ediyor kafama. Zamanında Facebook üzerinde yapılan bir yarışmada kitap kazanmıştım. Kargo ücreti ile herhangi bir şey söylememişlerdi. Kitap Eser Gündüz - Kimsesiz Düşler Gümüş Ayna. Türkçe Harry Potter bir nevi. Kitabı çok severek ve isteyerek kazanmıştım. Daha sonra yaklaşık olarak üstünden 1.5 ay falan geçince, gelmeyecek herhalde diye listemden de çıkarmıştım. Her neyse, kargo ücretini duyunca şaşırdık tabiki. Malum bugüne dek gelenler hep beleş oldu. :)) Babam almayız o zaman falan dedi. O bunu der demez, kargo ücreti ne kadar acaba diye sordum. Gelen cevap: 2.5 TL ! Anam ben kitabı isteyerek, severek, merak ederek kazanmışım. 2.5 TL öderim hemen tabi, ne olacak. :) Ödedim ve aldım kitabımı. Güne sevinçli başladım. :)

Daha sonra okula gitmek üzere hazırlandım vs. derken tam kapıdan çıkıcam ki çat gene kapı çaldı. :) Haydaa, bu sefer ne geldi ki diye düşünmeye başladı bizim ev halkı. Derken ne görelim!? Cillit Bang'in yarışmasından kazandığım Arzum Tost Makinesi geldi. Yarışmanın katılım koşullarında ödül dağıtımına 1 Aralık'tan itibaren başlanılacağı yazınca, dolayısıyla şu sıralar bu hediyeyi beklemiyoduk biz de. Gelince hem şaşırdık hem de çok sevindik. :)

Sonuç olarak başka gelen bir kargo olmadı, günü 2 kargo ile kapamış olduk. :)

Gün içerisinde katılamadığım çekilişler oldu tabi. Yedigün'ün yaptığı yarışmaya katıldım bi. O da sinema bileti veriyodu ama çıkmadı. Ne yapalım, bugüne kadar çıkanlara sayalım. :)

Akşamüstü ise "Yıldızlara İmzanı At" isimli bir yarışmaya katıldım. Yarışmada para dizaynı yapıyosunuz. Para rengini, miktarını seçiyosunuz. Sonra paraya Mercedes'in arabalarından birini seçip ekliyorsunuz. Adınızı imza olarak yazdırıyorsunuz ve son olarak da kafanızın resmini ekliyorsunuz. Ve adamlar bu parayı bir kupa üzerine işleyip hediye olarak gönderiyorlar. :) Annemden, babamdan , kendimden dizayn ettim. İstedim. Bizim resimler biraz dandik oldu, pek yakıştırmadık, yani sonradan eklendiği çok belli oluyor ama olsun. :) Sonra da erkek arkadaşım için yaptım bir tane. Ona da onun adresini verdim, ona hediye gitsin diye. Tek sorun ise, gelecek kupa için kargo ücreti isteyip istemeyecekleri. Eğer isterlerse, geri yollarım valla. Hiç ödeyip alamam onu. Bir kere hediye diyince yani tamamen beleş olmasını bekliyor insan. Bakalım, gelirse ne oldu bitti yazarım gene buraya.

Sonuç olarak bu mübarek Cuma günü, yine mübarek geçti benim için.
Her günün böylesine bereketli olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder