25 Kasım 2012 Pazar

Sevimsiz Haftasonu


Sevimsiz oluyor şu haftasonları... Hele benim için. Yarışma yok, çekiliş yok, gelen kargo yok. Bir de ben artık çalışma düzenimi öyle bir ayarladım ki, haftaiçi otur aylak aylak, sonra haftasonu hard-core giriş işlere...Pek ilerlemiyor ama bu durum. Sanırım bu hafta içi yine yoğun bir şekilde çalışmam gerekecek.: :( Her neyse olumsuzluklara girmeden gelelim haftasonu ne oldu ne bitti diye...

Gelen giden bir kargo olmadı! (Ühühühü)

Ama ama ama... Dün çok güzel bir şey kazandım ben!

Twitter üzerinde yapılan bir yarışmadan mp3 player kazandım! Üstelik yarışmaya katıldığımı falan da unutmuştum. (Son zamanlarda twitter üzerinde pek yüzüm gülmüyor) Twittera girdim, baktım ki takipçi sayım artmış. Sonra bir bakayım kim takip ediyor diye etkileşimlere girdim ki ne göreyim: 1234 tane tweet var ve tebrikler, yaa keşke ben de kazansaydımlar falan havada uçuşuyor. :) Ne olduğunu anlamayamadım önce. Sonra farkına vardım ve resmen mutluluktan havaya uçtum. Çünkü şu an kullandığım mp3 çalarım beni her an yarı yolda bırakacak gibi. 6 yıldır falan kullanıyorum onu. İyice emektar oldu. Dolayısıyla ihtiyacım olan bir şeyi kazanmak ilaç gibi geldi. :)

Başka kazandığım bir şey olmadı bundan başka ama numune falan istedim. Depend markasından emici külot ve Bolca Hindi markasından da yemek kitabı gelecek. Eğer yollarlarsa eğer, numune olarak bunları bekliyorum.

Bugün ise malumunuz iyice sevimsiz ve gereksiz gün olan Pazar. Tın tın yani...

Kısacası haftasonu sevimsiz ama Cumartesi biraz keyif vericiydi.
Her Cumartesinin böyle keyif verici olması dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder