27 Kasım 2012 Salı

Yoğun Bir Günün Ardından...


Yoğun bir günün ardından, arada yaşanan güzel anlar bunlar...

Oldukça yoğun bir gün geçirdim.Ordan oraya koştur derken kendimden geçtim. :) Ama güzel şeyler de oldu bugün.

Şimdi söylemem gerekirse bugün hiç bir şey kazanmadım. Malum çok da fazla bakamadım zaten. :) Ama kargom geldi tey tey, kargom geldi tey tey... :))

Öğlen ben tam evden çıkacakken zil çaldı ve Yurtiçi kargo elemanı beliriverdi kapıda. Elinde de 2 adet kutu var. İkisi de bize. Yehuuu :))

İlk kutudan 5 tane 6'lı snickers çıktı. Yani toplamda 30 tanecik :P Ohhh ohhh yandan yandan. :)) Diğer kutudan ise mp3 çalarım çıktı. Rengi turuncu. :) 4 GB hafızası var ve bir de hafıza kartı koymuşlar yanına. 8 GB'a kadar desteği de varmış. Kutusundan kulaklığı ve şarj kablosu da çıktı. Bilgisayar üzerinden şarj oluyor. :)) Ohh deymeyin keyfime kısacası. :)

Akşamüstü ise Profilo Alışveriş Merkezine akın ettik. Skyfall 007 filminin özel gösterimine davetiye kazanmıştım da onu kullandık. Film yaklaşık olarak 3 saat sürdü. Malumunuz James Bond bir numara her sahnede. Adam yenilmez, adam süper falan. :) Ama ama çok kızdım filmin yapımcılarına. İstanbul'da çekim yapmışlar ya güzel hoş ama görseniz İstanbul İstanbul'dan başka her şehre benziyor. Olmamış yani bizi çok kötü göstermişler. :)

Her neyse kargolarım geldi, filmime gittim, patronumla görüşmem çok da kötü gitmedi. Daha ne olsun. :)

En kötü günümüz böyle olsun.
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder