7 Kasım 2012 Çarşamba

Bugünün Güzel Yanları


Güne güzel başlamak saat 00.00'da da mümkün tabiki. :)

Artık dün akşam diyebilirim o saat için. Dün akşam saat 00.00 da Omo Kadınlar Klubu'nün omo seti hediye akşamıydı. Daha önce omodan sadece bir defa hediye kazanabilmiştim. Geçen ay, ben girdiğimde alana kadar, 200 adetli stok bitmişti. Ama dün akşam şanslıydım ve ben aldığımda stok sayısı 193'e yeni düşmüştü. :) Dolayısıyla ilk kapanlardan biri de ben oldum. :) Yalnız o omoyu beklemek, kapışalacağını bilmek, saat 00.00 olsun diye saatleri saymak, sonra da saat tam 00.00'da sayfayı yenileyip omoyu almaya çalışmak cidden heyecan verici bir iş. Bunu sanırım erkek arkadaşıma sorsak daha iyi olabilir. Neticede o ana kadar ( hele ki son anlarda) söylediğim tuhaf sözleri, yaptığım alışıla gelmez hareketleri o gördü, o bildi. :)) Ama neticede omoyu kaptım ya, ohh bir sevindim bir sevindim. Valla bir hamlede 3'er 4'er alanlar da varmış. Ancak benim gözüm tok sanırım, ben 1 tane alarak yetindim. 1 tane olsun, benim olsun yani. :)) Bu şimdiye kadar kazandığım 2. omo oldu. Ev halkı da sevindi tabi. Hadi şimdilik yine deterjan parasından yırttık dediler. :P

Daha sonra, ne sabah çalan zile ne de titreyen telefona uyandık. Gün içinde kargo falan gelmedi. E her gün de gelecek değil ya hani :) Ama, biz tamam yaa zaten geriye bir şey kalmamıştı, gelmesin bugün de derken saat 18.00 civarında zil çaldı ve kargo geldi. Avon'dan kazandığım City Rush parfüm. :) Henüz halihazırda kullandığım bir parfüm olduğu için, paketini bile açıp kokusuna bakmadım. Şimdi düşündüm de kullandığım ve sevdiğim parfümü anlatan bir post yazabilirim aslında. Güzel ve değişik bir post olabilir. :)

Dolayısıyla bugün de bizim için bereketli ve sevinçli geçti. Yalnız yeni yeni farkında varmaya başlıyorum ki bu çekilişlere katılmak, cidden alışkanlık yapıyor insanda. Bağımlılık bir nevi. Ancak hırs yapmamak lazım. Anladım ki hırsla uğraşıp, ben bunu kazanıcam, ben bunu kazanıcam moduna sürüklenirseniz, o size yar olmuyor. Onun yerine katılın, çok da ümitlenmeyin ve evrene pozitif mesaj gönderin. Olay bu kadar basit. Ve unutmayın herşey kader kısmet işi.

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder