6 Kasım 2012 Salı

Moral Bulmak Gerek...

Son zamanlarda öyle çok hoşuma gitmeyen şey duydum ki... Bugünkü en sonunda patlak verdi. Patronum Çiko belki iyi niyetle sarf etti o sözleri ama kırdı geçti beni. Sinir sistemim iyice zayıflamış demekki, hemen dokundu o sözler. Her neyse, şimdi oturup bu üzüntülerimi, sıkıntılarımı, alınmalarımı anlatacak halim yok. :)

Onun yerine günün moral verici, sevindirici haberlerine geçelim. :)
Yine kargo dolu bir gün geçirdim desem yeri var. (Geriye 3-4 tane kargom kaldı, ona üzülebilirim gerçi. :P)

Sabahın köründe bu sefer zil sesi değil, telefon sesine uyandık. Kargo şirketi arıyordu, diyordu ki kargonuz var efendim, evdeyseniz bir uğrayacağız sizlere. :) Aman efendim, buyrun gelin, hoşgelin dedik tabiki biz de :)

Ve 1 saat sonra çat kapı! Günün ilk kargosu geldi. :) İkea'nın yarışmasından kazanmış olduğum hediye geldi. 2'li Kasset Kutu. Kurması çok eğlenceli, bir işe yarıyormuşsunuz gibi hissettiriyor size kendinizi. Annem ne zamandır istiyordu bu kutulardan. Alamadan geldi ya nası sevindik. :))



Bu kargoyu aldıktan sonra (yaklaşık 1 saat sonra) zil yine çaldı. Yeni bir kargo geldi. :) Ne geldi ki acabaa diye heyecan yine başladı ve sonucunda çok ama çok tatlı bir şey çıktı paketten!! Bir haftalık çikolata ihtiyacımı karşılayacak sanırım bu paket. :) İçinde 20 tane gofret var çünkü.



İkea kutularından sonra, ağzımızda tatlandı. Oh deymeyin keyfimize olduk. :) Derkeeennnn yine zil çaldı. Şu sıralar gelmesini beklediğimiz 2 tane kargo vardı. Onlardan iddiaya girdik, kargocu yukarı çıkana kadar. Ama beklediğimiz kargolar değildi gelen. :) Annemin Koton tişörtü gelmişti bu sefer de. :) Lakin XL istememize rağmen L gelmesi sebebiyle, anca bana oldu. Rengini ruhsarını sevdim, ben kullanıcam bakalım. :)



Her ne kadar çektiğim resimde çivit mavi gibi gözükse de, rengi mor-lacivert arasında. Çok hoş. Burç tişörtü olduğu için ve annem de Kova burcu olduğu için, önünde Kova ile ilgili yazılar var. Ben Kova burcu değilim ama olsun. Pek de umrumda değil. Bir tişörtüm daha oldu diye bakıyorum olaya. :) Tişörtün önü esnemeyen bir kumaş. Penye değil ama ne olduğunu da bilmiyorum. Arkası ise dantel. 2.resim arkasından. :) Hem klasik hem spor olarak giyilebileceğini düşünüyorum.

Umarım herkesin günü, her türlü olumsuzluklara rağmen yine de böyle bereketli ve mutluluk verici geçer.
Hayatımızdaki olumlu şeyleri görebilmemiz dileğiyle...
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder