17 Kasım 2012 Cumartesi

Gofreeett :))


Genelde haftasonlarını sevmiyorum. Ne çekiliş oluyor ne de bir şey kazanabiliyorum. Hele ki yarın pazar günü, gene başlayacak bende pazar sendromu. Neyse... :))

Öğlen gelen kargo ile günü açtık. Uzun zamandır zil çalmayınca, bugün çalan zilde hop hop hopladık. Ohh bee en azından biri geldi dedik. :) Geçen burada yazdığım gibi, Ülker Çikolatalı Gofretin 4.haftasında kazanmıştım. Gelen kargo işte oydu: Bir kutu çikolata. :)) (Yıh yıh yıh!) Dün de yine kazandım malum. Bir kutu daha gelicek. Ehehe. Bundan önce yaptıkları hiç bir yarışmada ülker çikolatalı gofret kazanamamıştım. Çok içimde kalmıştı.Şimdi ise resmen doydum! :)) Bu arada söylemeden geçemicem. Gelen kargo Yurtiçi kargoydu ve kesinlikle bu konuda bir numaralar! Hizmetlerini çok güzel yerine getiriyorlar. Buradan da tebrik ediyorum onları.

Ardından dışarı çıkmaktan vazgeçtim. Hem böylece gelen bir kargo olursa geri dönmesin diye de garanti altına almış oldum. Ben evdeyim ve bekliyorum ya gelmedi naletler! Evde kimse olmasa, hepsi gelip gelip geri dönerdi kesin. Her neyse...

Dediğim gibi günümü evde oturup, ders çalışarak geçirdim. Bir ara twitterda İstanbul Forum'un yaptığı yarışmaya katıldım. Onda da doğru cevabı veren ilk 30 kişiye hediye vereceklerdi. İlk 30'a kıl payı girdim. :) Kazandığım şey de İkea'dan bir adet sıcak içecek. :) Eheheh :) Olsun yaa kahve olsun benim olsun valla. Hiç öyle büyük küçük ayrımı yapmam. Her gelene eyvallah derim. :) Onun dışında da bugün kazandığım başka bir şey olmadı. Zaten yarışma bile yoktu ki... :)

Netice olarak bakarsak da bir gelen ve bir kazanılan ile günü kapamış bulunuyorum. Keşke her hafta sonu bu kadar bereketli olsa diyorum. :)
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder